Discuții aprinse între publicitarul Bogdan Naumovici și Mircea Toma, președintele Agenției de Monitorizare a Presei-Active Watch, pe tema comunicării proiectului Roșia Montană Gold Corporation în emisiunea Judecă Tu de la TVR, informeaza Paginademedia.ro.
Mircea Toma susține că Roșia Montană Gold Corporation dezinformează și că au fost blocate toate informațiile alternative prin cumpărarea de reclamă în toate publicațiile românești, cu excepția ziarului Adevărul. De cealaltă parte, Naumovici vine cu statistici: “Din 12.472 de articole și apariții în presă în tot anul 2011, 34% au fost pozitive, 30% neutre, 36% au fost negative“.
Schimbul de replici, în continuare: Mircea Toma a vorbit despre “manipularea care se comite cu prilejul acestui proiect“.
In replica publicitarul a aratat ca chiar Mircea Toma a fost platit din publicitatea companiei canadiene RMGC: “Haideți să vă arăt cam de câtă credibilitate vă bucurați dumneavoastră. Aceasta este revista 24 Fun, un ghid în care domnul Toma scria. E o opinie în care domnul Toma vorbește despre manipularea presei, despre faptul că nu se poate spune niciodată adevărul în orice publicație în care există reclamă de la Roșia Montană. Pe această pagină este reclama de la Roșia Montană și tot acolo este și articolul scris de domnul Toma împotriva Roșia Montană.”. Integral la Paginademedia.ro.
Mircea Toma este cunoscut ca fiind unul dintre principalii agenti publici ai Soros Open Network – Reteaua Soros, informeaza Ziaristi Online.